Ga naar Forum..
- Psoriasis contact
- Over gezondheid
- - Psoriasis en Artritis psoriatica
- - Reguliere behandelingen
- - Natuurlijke behandelingen
- - Nieuws en artikels over medische zaken en farmacie
- - - Vragen aan de voorlichter
- - Bijeenkomsten, symposia over psoriasis en/of andere huidproblemen
- - - Archief bijeenkomsten en symposia
- Algemene informatie
- - Beschrijving van het Forum
- - Introducties
Categorie: Reguliere behandelingen
10 maanden geleden
9 maanden geleden
Kennelijk heeft niemand wat liggen aurora.
Wat je kunt proberen is het eens te posten op ons facebook kanaal. Ik begrijp dat je maar een halve tube nodig hebt, het meest voor de hand liggende is natuurlijk een recept te vragen bij je arts.
Https://facebook.com/psoriasispnnl/ is onze FB pagina.
Je hebt geen rechten om te antwoorden op dit topic.
Gerelateerde onderwerpen
