Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

flushes

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1054 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: flushes
Voor Agaat!,

Dat is niet niks, wat jullie meemaken. Het medische circuit is jullie welbekend. Daar is psoriasis haast peanuts bij.
Ja, ik ben van 9x120 mg af gaan bouwen naar 8x120 mg en nu naar 7x120 mg. Ik vermoed dat ik ergens bij 6x120 mg wel zal stoppen. Ik ben erg bang dat het terugkomt. En ... als het terugkomt, is het meestal veel erger. Maar we zien wel. Voorlopig is alles nog schoon.
Mijn waarden voor de witte bloedlichaampjes waren 3,4. Het moet zitten tussen de 4 en de 10.
  • agaatl
  • agaatl's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
6 jaren 5 maanden geleden #1055 door agaatl
agaatl antwoordt op het onderwerp: Re: flushes
Hoi To,

Ja, over ervaring kunnen we spreken.

We moeten volgende week ons bloed laten prikken en eind april is de uitslag. Ik zal je de waarde laten weten.

Wim zit ook vrij stabiel op 6 x 120. En soms lijkt het of het niets doet. Maar dan blijkt er een stress periode te zijn geweest. De stress draagt wel bij, ook vwb parkinson.

We houden in de gaten wat er vooraf is gegaan. We moeten elkaar maar op de hoogte houden.
Angst is ook stress, dus niet bang zijn. Maar je bent al naar beneden gegaan. Dus het kan wel.

Sterkte en groeten,
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1056 door To
Ha Agaatl,

Ik wist niet dat Wim ook nog psoriasis heeft. Bij ons is het 's morgens al geen gezicht als het dienblad met pillen op tafel staat: Omeprazol (maag), Vitamine B en Vitamine C en vitamine D, Psorinovo en mijn kleine potje officiële voorgeschreven Vitamine D3.
Dat zal bij jullie nog erger zijn. Mijn moeder had me indertijd toch een vracht pillen. Maar laten we blij zijn dat er medicijnen zijn die veel kwalen verlichten of leefbaar maken.
Sterkte jullie.
  • agaatl
  • agaatl's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
6 jaren 5 maanden geleden #1057 door agaatl
Dat wil je niet weten To,

We hebben een schroevendoos van Praxis gehaald en daar deel ik per 10 dagen de gezondheidspillen in.
Ieder 10 vakken. Met voor Wim: magnesium, multi, lithium, alfaliponzuur, vit B12, visolie
Daarnaast nog parkinsonmedicatie
Voor mij: magnesium, calciumcitraat, enzymen, visolie, multi, Omeprazol alleen als ik last heb. Valt mee he. Dus geen grote potten op tafel. Twee kleine glazen bakjes. Gaat anderen die hier komen niets aan. Mensen die niets hebben begrijpen het toch niet, en het mag ook geen onderwerp worden, dit is ons ding.
We sporten 2 x 3 per week. Vooral duursport, loopband en fiets en roeien.
Verder gezond eten, alles zoveel mogelijk BIO
We houden van kunst en muziek.

Maar mijn pincode vertel ik niet. geintje
  • agaatl
  • agaatl's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
6 jaren 5 maanden geleden #1058 door agaatl
Hoi To,

Ik heb ook nog vit C speciale zakjes en B12 injecties, en samen nemen we elke donkere dag vit. D3 druppels.
We beginnen met een glas lauw water, voor het ontbijt.

We gaan dit weekend de zon opzoeken in Valencia. Mijn dochter woont daar...... Meer vertel ik niet hoor. Dan kom je maar koffie drinken.............. hihihi

Tot later... en blijf positief.......
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1059 door To
Dan wens ik jullie heel goede, zonnige en mooie dagen toe en.... met de handjes en voetjes in de zon he?

Gezien de hoeveelheid medicijnen, zullen jullie niet van honger omkomen. ;)
  • agaatl
  • agaatl's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
6 jaren 5 maanden geleden #1060 door agaatl
Tijdens vakantie gaat een vakantie dosering mee.

Ter info: Als je MRSA hebt gehad neemt je lichaam na al die zware antibiotica en candida de goede stoffen heel slecht op. Dus ik moet. De goede darmbacterien zijn er ook niet meer, dus om mijn immuunsysteem op pijl te houden is dit noodzakelijk en ik voel me er erg goed bij.

Dank voor je goede wensen en tot later als ik weer eens nieuws heb.

Gr.
Agaat
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1061 door To
Maar dan wel goed nieuws!
Wij wonen tussen de boeren en als je een keer in het ziekenhuis komt, worden er hier gelijk vragen gesteld over MRSA.
Jouw lichaam kan kennelijk heel wat aan. Tjonge, jonge.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 1 maand geleden #1958 door To
Nu ik de Psorinovo onregelmatig inneem: de zaterdag en zondag niet meer, heb ik op maandag toch een flush. Vuurrood en het duurt wel drie kwartier en een ontzettende jeuk. Maar goed na drie kwartier is het over. Toch houd ik er rekening mee. Ik moest maandag naar de mondhygiëniste en heb het middel toen maar maandagavond ingenomen en had de flush dinsdagmorgen. Ik houd er dus rekening mee of ik weg moet. Dan nog maar een dag later zonder medicijnen. Na die ene flush gaat het de hele week verder goed. Het is dus maar eenmalig. Daar valt zeer goed mee te leven.