Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

Psoriasis aan de vinger(s)toppen

• slootmlvander
  • slootmlvander's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 4 maanden geleden #491 door slootmlvander
slootmlvander heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Psoriasis aan de vinger(s)toppen
Beste forumleden, ik slik nu ruim een jaar psorinovo, met rerdelijk succes. Ik kamp met psoriasis aan de vingers wat dus tot gevolg heeft dat ik mijn handen niet of nauwelijks gebruiken kan. Ik heb heel goede periodes gehad waarbij ik dacht dat ik verlost was van psoriasis. Sinds een aantal weken komt het in alle heviogheid terug, en ik vroeg mij af of psorinovo slikken in combinatie met Ibaril of Dovobet ook een mogelijkheid is. Ik zit nu op een dosering van 8 x 120 mg pillen per dag met zo nu en dan diarreklachten.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 4 maanden geleden #492 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Psoriasis aan de vinger(s)toppen
Ik had dus ook psoriasis aan mijn hand en vingers. Heel naar omdat je huid op de vingertoppen zo snel barst. Ik mocht van de dermatoloog er wel Dovobet bij gebruiken. Bij mij hielp die zalf trouwens niet, maar bij een ander kan het heel goed werken.
Ik sta nu op een dosis van 9x120 mg.
Misschien aan de arts vragen of de doses verhoogd moet worden? Misschien altijd net op het randje gezeten van niet/net niet genezen?
Diarree valt bij mij wel mee. Ik denk altijd maar dat is goed voor de lijn. Haha. Soms heb ik even een golf van misselijkheid. Dat kan een paar minuten duren en dan is het weer weg. Ik wijt dat aan de Psorinovo, maar weet dat niet zeker.
Wel uitkijken met die zalf op de vingertoppen. De huid is daar al zo dun, maar ik smeerde het er wel op.
Toch vreemd. Ik had een keer psoriasis aan mijn linkerhand (een paar plekken in mijn handpalm( en brak mijn pols. Moest toen zes weken in het gips. Vreemd toen het gips verwijderd werd, waren de plekken weg. Kwam later wel weer terug.