Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

JEUK JEUK JEUK !!!!

• koninga
  • koninga's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 3 maanden geleden #1667 door koninga
koninga antwoordt op het onderwerp: Re: JEUK JEUK JEUK !!!!
Dank voor de mooie bos bloemen!

Nog even ter aanvulling om te voorkomen dat mijn ervaring mensen eventueel zou kunnen afschrikken. De dagen waarop ik die jeuk ervaar zijn weliswaar naar, maar zijn ook weer snel vergeten en deze dagen komen toch relatief weinig voor. Ik schat minder dan 5% van alle dagen. Het voordeel weegt toch beduidend zwaarder dan het nadeel dat ik af en toe ervaar. En ja, er wordt wel eens gezegd dat goed slapen het beste medicijn is. Het kan in ieder geval nooit kwaad als je voldoende rust neemt.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #1668 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: JEUK JEUK JEUK !!!!
Graag gedaan. U heeft een leuke avatar. Dat beeld roept 'gezelligheid' bij me op.
We zullen de eventuele bijwerkingen voor lief moeten nemen, maar de grootste bijwerking is dat het bij de meeste mensen helpt. En daar gaat het ons allen om. Een heel vervelende bijwerking voor sommige mensen is diarree en dat betekent helaas vaak stoppen met het medicijn. Dan kun je nog maar beter met naalden geprikt worden. :woohoo:
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #1669 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: JEUK JEUK JEUK !!!!
Nee, jeuk ken ik eigenlijk niet in relatie tot Psorinovo. De naaldjes dus wel, zoals ik eerder al schreef. Maar dat is in hoofdzaak bij een beginnende flush en zeer goed te verdragen.
Waar ik recent een keer vervelender last van kreeg van dezelfde naaldjes maar pijnlijker was tijdens het eerste kwartier van de Spinning les. Dan is je lichaam aan het opwarmen en daar heb ik vrij recent toch wel pijnlijke last van gehad. Dat waren geen naaldjes meer dat waren naalden, dat deed puur zeer.
Recent daarvoor had ik last gehad van hardfibrillatie en daar een pilletje voor gekregen, of dat met elkaar verband hield is niet duidelijk, de artsen wisten van niets, maar het lijkt erop dat weinig artsen iets weten van lichamelijke inspanning. :woohoo: :lol:

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #1671 door To
To antwoordt op het onderwerp: JEUK JEUK JEUK !!!!
Je hebt altijd baas boven baas. :lol:
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #1673 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: JEUK JEUK JEUK !!!!

To schreef : Je hebt altijd baas boven baas. :lol:

Gelukkig is het weer weggetrokken, ik heb er nu geen last meer van :)

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544