Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

Het is begonnen

• websterj
  • websterj's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 5 maanden geleden #294 door websterj
websterj heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Het is begonnen
Hoi allemaal,

Vandaag heb ik de eerste pil van 30 mg naar binnen gewerkt. Ben uiteraard reuze benieuwd naar het effect net als jullie met mij. Ik weet dat er geduld betracht dient te worden om uteindelijk te kunnen bepalen wat en of er effect is. Dus ik blijf braaf mijn schema volgen en zie wat er gebeurd. Uiteraard zal ik jullie hier op de hoogte houden van mijn reilen en zeilen in psorinovoland. En als ik tussentijds vragen heb, zal ik ze hier ook zeker stellen. En als jullie vragen hebben aan mijn adres, schroom niet ze te stellen. Ik zal ze beantwoorden zo goed ik kan.
Tot zover,
John
Meer
7 jaren 5 maanden geleden #299 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Het is begonnen
Succes John,
En mijn eerste vraag is of je je laat begeleiden door een van de artsen en of je je bloedwaarden hebt laten meten.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • websterj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 5 maanden geleden #302 door websterj
websterj antwoordt op het onderwerp: Re: Het is begonnen
Ja hoor, Jim. Ik doe dit in samenwerking met mijn dermatoloog, dus ik sta onder controle. Ik had vorige maand mijn bloed laten checken, gewoon omdat ik vond dat het wel weer eens tijd werd. Dus een compleet bloedbeeld laten maken, incl lever, nieren, suiker en cholestrol. Dat heeft ze ingezien, en dus hoefde het niet nog een keer. alleen wel urine moeten inleveren.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 5 maanden geleden #309 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Het is begonnen
Urine inleveren moest ik ook. Een pak van ons hart, John, dat je ook begeleiding krijgt.
  • websterj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 5 maanden geleden #310 door websterj
Ha To, dank je voor je bezorgdheid. Ik mag dan wel voortvarende John zijn, ik ben ook zorgvuldige John, zeker daar waar het mijn lijf betreft. Ik heb eerst de hele site van de vereniging doorgenomen en uitgepluisd voor ik mijn beslissing nam om te starten met psorinovo tabletten. En zo kom ik dan ook beslagen ten ijs bij de dermatoloog. Die ondertussen ook al weet wat voor vlees ze in de kuip heeft. Doet me er ineens aan denken, en dat richt ik dan even aan Jim, dat ik het persoonlijk wel jammer vind dat er geen inzage is in het deel voor de professional. Ik zou toch graag lezen wat voor info daar in staat. Mijn nieuwsgierigheid kent geen grenzen.
Maar goed, pil nr 4 is vanmorgen naar binnen gegaan en tot nog toe gaat het allemaal goed. En dan doel ik op de genoemde evt bijverschijnselen. Resultaat, daar is het nog veel te vroeg voor. Al voel ik wel in mijn lijf dat er een proces gaande is.
  • websterj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 5 maanden geleden #317 door websterj
Week 2 is gisteren begonnen. Dus nu 2 pillen per dag. Nog steeds geen last van bijwerkingen, Voel ik wel dat er iets in mij gaande is. Ik hou jullie op de hoogte
  • frans
  • frans's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 5 maanden geleden #318 door frans
frans antwoordt op het onderwerp: Re: Het is begonnen
Volhouden en succes:cheer: