Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

Promoten van Psorinovo

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #265 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Promoten van Psorinovo
Vanmorgen moest ik weer bloed laten prikken en je moet toch ergens over praten, niet waar? Ik vertelde tegen de laborante dat ik hoopte dat de uitslag gunstig voor me zou zijn omdat ik nu grotendeels van de psoriasis af ben op mijn handen. Ik vertelde over Psorinovo. O, haar schoondochter had het ook en die was nu met paardenmelk bezig.
Ik zei: als ik een e-mailadres van u mag dan zal ik u wat mailen. O, dat was heel fijn.

Ik heb de link van deze site gestuurd en ook de link van het artikel dat pas geschreven is.
Dus op mijn manier maak ik reclame voor het op heden voor mij ideale middel.
  • kunstl
  • kunstl's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #287 door kunstl
kunstl antwoordt op het onderwerp: Re: Promoten van Psorinovo
Iemand vroeg welke informatie je als patient over de psorinovobehandeling kan verstrekken aan je huisarts of dermatoloog, als die meer willen weten of juist als ze ze er negatief over zijn. Je kunt dan het artikel van deze website getiteld "Voordracht psorinovo 2008" uitprinten. Probeer ook de grafieken af te drukken (met kleurenprinter) en als dat niet lukt neem dan contact op met de webmaster Jim.

L. Kunst, arts np.
Laatst bewerkt: 7 jaren 7 maanden geleden door Jim. Reden: Geen persoonlijke mail adressen vermelden s.v.p.