Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

Wanneer gaat psorinovo resultaat opleveren ?

• zjarl
  • zjarl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #166 door zjarl
zjarl heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Wanneer gaat psorinovo resultaat opleveren ?
Ik zou graag ervaringen lezen over ''Wanneer moet Psorinovo resultaat op gaan leveren?'' op basis van de voorgeschreven sterkte van de pillen.
Ik lees dat mensen gestart zijn met psorinovo 120mg
Dat duurt zo te lezen maanden voordat er resultaat is.
Ik lees nergens dat het gaat over 60mg.
Bestaat dat ? :unsure:
De door mij gekozen (natuur)arts, Anneke Root schreef mij 30mg voor.
Daar ben ik, bijna 14 dagen terug, mee gestart.
Is dat te voorzichtig ?
Als ik lees dat 120mg maanden duurt voordat het resultaat geeft
hoe lang duurt het dan wel niet met 30mg ?
Jaren ? :unsure:
Zijn er ervaringen??
Ik hoor het graag.
  • frans
  • frans's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #169 door frans
frans antwoordt op het onderwerp: Re: Wanneer gaat psorinovo resultaat opleveren ?
zie op dit forum onder: Wanneer moet Psorinovo resultaat op gaan leveren.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #173 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Wanneer gaat psorinovo resultaat opleveren ?
Misschien kan de moderator dit topic verplaatsen onder 'Wanneer moet Psorinovo resultaat op gaan leveren?'

Voor Zjarl, Als ik zo hier en daar lees, begint eigenlijk iedereen met 30 mg. Dat wordt dan langzamerhand opgebouwd. Na 3x30 mg, komt 1x120 mg en dan tot 6-10 keer 120 mg. Daar doe je dan zo'n drie maanden over. Ach, vergeet niet dat we de verschijnselen al jaren hebben, dan kunnen we ook niet verlangen dat het in een paar dagen weg is. Geduld is hier letterlijk een 'schone' zaak.
Ik vind het ook een naar iets, maar er zijn erger dingen. Ik ben dankbaar dat ik geen kanker heb.
Meer
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #174 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Wanneer gaat psorinovo resultaat opleveren ?
To,

Verplaatsen van dit onderwerp kan niet :unsure:. Het staat al in de min of meer goede categorie. Om te voorkomen dat het een tweede onderwerp wordt over dezelfde vraag kan ik wel het onderwerp afsluiten zodat er verder niet op gereageerd kan worden. :evil:
Verdere reacties kunnen dan bij de vraag "Wanneer moet Psorinovo resultaat gaat opleveren" :cheer:

Groet,
Jim

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 7 jaren 7 maanden geleden door Jim. Reden: Lichte aanpassing in de verklarende tekst