Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

Mensen aanspreken

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
2 jaren 3 weken geleden #1879 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Mensen aanspreken
Omdat het de laatste weken warm was, liepen de meeste mensen er luchtig bij.
Ik liep langs een pinautomaat en een man (rond de 25-30 jaar) stond geld te pinnen. Lekker in korte broek en T-shirt. Ik zag direct dat zijn knieën en ellebogen aangedaan waren door psoriasis. Ik wachtte even tot hij zijn geld had en zei: mag ik u wat vragen? Heeft u psoriasis? Ja, dat had hij. Ik gaf hem een compliment dat hij zich niet schaamde en hij vertelde dat hij al van alles geprobeerd had. Maar niets was afdoende. Ik vroeg of hij een pen bij zich had en ik zei: googel even op Psorinovo en kijk bij de vereniging. Dat zou hij zeker doen.
Ik vind het jammer dat ik mijn e-mailadres niet gegeven heb, om hem nader te kunnen informeren. Jammer, maar ik hoop dat hij er wat mee doet.
Is er 13 augustus door een gast gekeken op de site? ;)
Meer
2 jaren 3 weken geleden - 2 jaren 3 weken geleden #1880 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Mensen aanspreken
Oeps dat kan ik niet zomaar zien Tineke, dat is een hele puzzel om uit te zoeken. Momenteel heb ik daar de gelegenheid niet voor. Er zijn teveel zaken die aandacht vragen.

Overigens wel heel goed om die meneer aan te spreken ! Klasse.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 2 jaren 3 weken geleden door Jim.
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
2 jaren 3 weken geleden #1882 door To
To antwoordt op het onderwerp: Mensen aanspreken
Nee, Jim natuurlijk hoef je dit niet na te kijken. Het was als grapje bedoeld. Elke dag kijken er 'gasten' dus ik hoop dat hij gekeken heeft. Besteed je aandacht maar aan nuttige dingen. Mijn op werking van 13 augustus was als kwinkslag bedoeld en niet serieus!
Meer
2 jaren 3 weken geleden #1883 door Jim

To schreef : Nee, Jim natuurlijk hoef je dit niet na te kijken. Het was als grapje bedoeld. Elke dag kijken er 'gasten' dus ik hoop dat hij gekeken heeft. Besteed je aandacht maar aan nuttige dingen. Mijn op werking van 13 augustus was als kwinkslag bedoeld en niet serieus!

Soms ben ik gewoon zelf weleens een beetje te serieus denk ik.... :cheer: ;) :lol:

• To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 9 maanden geleden #1922 door To
De man die ik Psorinovo aangeraden had en waar Utrecht eerst niet aan wilde, laat ik die nu tegenkomen (19 november) bij onze plaatselijke supermarkt! Ik vertelde hem dat ik net terug was van de extra vergadering. Het gaat nog steeds goed met hem. Zijn bloedwaarden zijn goed en hij slikt nog maar 2x 60 mg per dag. Dat is toch niet te geloven? Iemand die letterlijk bijna van top tot teen onder de psoriasis zat. Uitgezonderd zijn hoofd. En nu schoon. Vast weer iemand die stevig reclame voor ons maakt.
Meer
1 jaar 9 maanden geleden #1924 door Jim

To schreef : De man die ik Psorinovo aangeraden had en waar Utrecht eerst niet aan wilde, laat ik die nu tegenkomen (19 november) bij onze plaatselijke supermarkt! Ik vertelde hem dat ik net terug was van de extra vergadering. Het gaat nog steeds goed met hem. Zijn bloedwaarden zijn goed en hij slikt nog maar 2x 60 mg per dag. Dat is toch niet te geloven? Iemand die letterlijk bijna van top tot teen onder de psoriasis zat. Uitgezonderd zijn hoofd. En nu schoon. Vast weer iemand die stevig reclame voor ons maakt.

Het is een bijzondere stof, dat Dimethylfumaraat. Geweldig dat deze man er zoveel baat bij heeft en natuurlijk hopen we dat hij die kennis verspreidt.
Vandaag weer gelezen dat DMF goed is tegen angiogenesis, en.wikipedia.org/wiki/Angiogenesis , aan de ene kant is dat ongunstig in verband met het helen van wonden, maar aan de andere kant remt het de uitbreiding van tumoren, omdat het de aanmaak van nieuwe bloedvaatjes remt waar tumoren van afhankelijk zijn.
Zo komen we achter steeds meer interessante weetjes over DMF.

• To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 9 maanden geleden - 1 jaar 9 maanden geleden #1925 door To
en..................... :huh: het gaat steeds meer op Haarlemmer wonder(lol)ie lijken. :)

Ps. enigszins een woordspeling op wonderolie ;)
Laatst bewerkt: 1 jaar 9 maanden geleden door To.
Meer
1 jaar 9 maanden geleden #1926 door Jim

To schreef : en..................... :huh: het gaat steeds meer op Haarlemmer wonder(lol)ie lijken. :)

Ps. enigszins een woordspeling op wonderolie ;)

Haha, dat had ik ook al een beetje in mijn achterhoofd, het is een verbazingwekkend stofje.