Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Ervaringen met het product Psorinovo.

Controle bij de dermatoloog

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 7 maanden geleden - 4 jaren 7 maanden geleden #1571 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Controle bij de dermatoloog
Vorige week weer voor controle geweest. Ik moet nu om het half jaar terugkomen en ik hoef nog maar één keer bloed te prikken. Eerder om de drie maanden maar nu twee keer per jaar. De waarden waren goed. Ik heb een uitdraai meegekregen. Ik vraag daar tegenwoordig maar om. Ik liet het plekje op mijn voet zien, maar het blijft qua grootte hetzelfde. Verhogen doen we liever niet i.v.m. de bloedwaarden. 9 tabletten zou ideaal voor me zijn. Nu slik ik er 8 van 120 mg.
De arts vroeg of ik ze soms van 240 gram wilde hebben. Grappig dat ze dat weet want nu denk ik dat ze dus vaker Psorinovo voorschrijft. Hoe zou ze het anders weten? Van mij hoorde ze dat er Psorinovo bestaat. Ik heb toch die van 120 mg maar genomen. Ik heb ze zo weg, al moet het zonder drinken.
De arts zei nog dat niet iedereen Psorinovo verdraagt. Ze komt inderdaad nog al wat mensen tegen die diarree krijgen maar ook jeuk. Ik moest toen aan ons forumlid Charles denken. Als ik een flush heb, jeukt mijn huid trouwens ook erg.

Ik had op mijn slaap - onder mijn haar - een bruine vlek zitten. Die liet ik ook zien. O, een ouderdomswrat, zei ze. Ze ging hem gelijk bevriezen. Wel makkelijk als je bij een dermatoloog loopt. Anders moet je weer naar de huisarts en zulke dingen kun je gelijk vragen. ;)
Laatst bewerkt: 4 jaren 7 maanden geleden door To. Reden: ) = 9
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1572 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Controle bij de dermatoloog
Nou To, dat klinkt best wel goed.
De zaak is goed onder controle.

Binnenkort weer wat leuk nieuws, we zijn vandaag met het bestuur naar Mierlo-Hout geweest.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1573 door To
To antwoordt op het onderwerp: Controle bij de dermatoloog
O, dat klinkt spannend. Ga je ze zelf fabriceren ergens in een loods? :woohoo:
We wachten geduldig af. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1574 door Jim
Er staat al een voorzetje bij Nieuwsontwikkelingen op de site. Dit wordt later nog aangepast door Frans.

Jim

• To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1575 door To
Mmm, ik kreeg een e-mail naar deze link, maar kon niet doorlinken. :huh:

:lol: We wisten toch al dat DMF agressief voor de huid was, anders zou de psoriasis niet verdwijnen. Haha.
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #1599 door To
Gisteren had ik in het dorp een leuke ontmoeting. Ergens op dit forum heb ik een keer verteld over een man die ik wel eens ontmoet bij het boodschappen doen en die erg onder de psoriasis zat. Overal op zijn lichaam, behalve zijn hoofd. Hij heeft geen internet en ik heb toen wat gegevens gebracht over Psorinovo. Hij is in het AZU onder behandeling en men wilde daar niet aan Psorinovo. Hij heeft smeerseltjes gehad, lichttherapie en injecties. Het hielp niet. Toen hebben ze toch Psorinovo gegeven en hij is nu schoon. De dagelijkse onderhoudsdosis verbaasde me zeer. 's Morgens 1 tablet en 's avonds 1 tablet.
Rare ziekte: iemand die helemaal onderzat slikt er nu twee en iemand zoals ondergetekende die het alleen aan de handen en voeten had, moet er nog steeds 8 per dag slikken. Maar ik was erg blij dat ik iemand heb kunnen helpen.
Jammer dat de M-brigade niet meer bestaat. Haha, weten jullie daar nog van?
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 4 jaren 5 maanden geleden door To.
Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #1600 door Jim
Heerlijk voor de man dat hij nu schoon is !!!
Top actie van je To. :cheer:

Echter opnieuw ongelooflijk stupide van het AZU met betrekking tot hun wijze van werken, dat moet dan experts voorstellen. Het geeft eens te meer aan dat we als patiënten zeer mondig moeten zijn. Het gaat immers om ons leven en onze gezondheid!

Laatst bewerkt: 4 jaren 5 maanden geleden door Jim.
  • Koning
  • Koning's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 4 maanden geleden #1603 door Koning
Koning antwoordt op het onderwerp: Controle bij de dermatoloog
Super dat je anderen ook aanspreekt! Doe ik ook... áls ik ze tegenkom ;-)