Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Nieuwtje over Gordon

• frans
  • frans's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 2 maanden geleden #379 door frans
frans heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Re: Nieuwtje over Gordon
Beste "Piet"

Volgens mij kent Gordon Psorinovo wel degelijk. Hij heeft zelfs enkele afspraken met Dr. F. van Loon gemaakt, om de een of andere redenen is er niet gestart met Psorinovo.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 2 maanden geleden #380 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Nieuwtje over Gordon
Ik meen dat ook een keer ergens gehoord/gelezen te hebben. Ik heb even gegoogeld en kwam dit tegen:

Nieuwe reeks Vinger aan de Pols met BN'ers; Gordon trapt af | Zappen - 2 maal bezocht - 08:24
2 juni 2009 ... Vanavond is het Gordon die vertelt over zijn reuma, psoriasis, ... De zanger wordt tijdens dat gesprek zo emotioneel, dat de tranen rijkelijk vloeien. ... de hoogte zijn van het bestaan van psorinovo, hoopte zij met dit ...
zappen.blog.nl/.../nieuwe-reeks-vinger-aan-de-pols-met-bners-gordon-trapt- af -

Dus de match tussen Gordon en Psorinovo is er wel. Misschien heeft iemand die uitzending gezien en kan het zich nog herinneren. Ik ben benieuwd.
  • websterj
  • websterj's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 2 maanden geleden #399 door websterj
websterj antwoordt op het onderwerp: Re: Nieuwtje over Gordon
Ik heb gordon gesproken op de psoriasisdag, oktober 2009 in Papendal. Hij was toen helemaal schoon door het gebruik van ciclosporine. Hij opende toen de site van www.iamwhatiam.nl . Was leuk om hem eens van dichtbij mee te maken.

Hij vond het ook erg gedurfd dat wij, als modellen, ons zo durfden te laten zien.