Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

21 tips tegen gezondheid

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 5 maanden geleden - 1 jaar 5 maanden geleden #1966 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: 21 tips tegen gezondheid
Net zat ik even te googelen en kwam ik op de site optimalegezondheid.com.
Er kwam een pop-up venster te voorschijn dat je na invoering van je naam en e-mailadres gratis een boek kunt downloaden met '21 tips tegen psoriasis'.
Is dit wat? Is dat bekend?
Wat ik trouwens wel goed vond, is dat er op die site staat dat psoriasis een auto immuunziekte is. Ik hoor mijn dermatologe nog zeggen: een internist? wat weet een internist nu van een huidziekte als psoriasis af.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 jaar 5 maanden geleden door To.
Meer
1 jaar 5 maanden geleden #1968 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: 21 tips tegen gezondheid

To schreef : Net zat ik even te googelen en kwam ik op de site optimalegezondheid.com.
Er kwam een pop-up venster te voorschijn dat je na invoering van je naam en e-mailadres gratis een boek kunt downloaden met '21 tips tegen psoriasis'.
Is dit wat? Is dat bekend?
Wat ik trouwens wel goed vond, is dat er op die site staat dat psoriasis een auto immuunziekte is. Ik hoor mijn dermatologe nog zeggen: een internist? wat weet een internist nu van een huidziekte als psoriasis af.

Best interessant toch? Heb je het boek besteld? Het is in ieder geval bij mij niet bekend.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544