Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Psocial.nl

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #1932 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Psocial.nl
Op deze site zie ik niets meer staan. Wel dat de site uit de lucht gehaald wordt.
Klopt dat?
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 10 maanden geleden - 1 jaar 10 maanden geleden #1933 door To
To antwoordt op het onderwerp: Psocial.nl
Via de link die vermeld staat op psocial.nl verder het internet in gedoken en ik vond wel dit:
veelkantie.nl/blog/2012/04/16/psoriasis-is-geen-huidziekte/

Ik dacht wel dat wij allen wisten en weten dat je de symptomen bestrijdt en dat de ziekte niet weg is. We moeten niet voor niets doorgaan met slikken. Ik ben blij dat ik toch Psorinovo maar uitgeprobeerd heb met de gedachte: wat heb ik te verliezen? Resultaat: niet verloren maar wel gevonden.
De site lijkt beheerd te worden door een man die zich Veelvakantie noemt (waarschijnlijk omdat hij niet meer kan werken of minder werkt)
Hij is rond de 45 jaar en houdt van koken en psoriasis heeft en ondeskundige verhalen rondstrooit. Deels is zijn verhaal herkenbaar want mijn dermatoloog reageerde ook een keer furieus: wat weet een internist van psoriasis af! Maar wij - als Psorinovo Vereniging - weten ook wel beter.
Wat ben ik dankbaar dat ik met die 'ondeskundige' mensen in zee ben gegaan.
Laatst bewerkt: 1 jaar 10 maanden geleden door To. Reden: Nadere aanvulling
Meer
1 jaar 10 maanden geleden #1934 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Psocial.nl

To schreef : Op deze site zie ik niets meer staan. Wel dat de site uit de lucht gehaald wordt.
Klopt dat?

To,

Ja, ze zijn uit de lucht.
Ik zoek nog even na waarom.

Zal je andere post later beantwoorden, nu bestuursvergadering.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Meer
1 jaar 9 maanden geleden - 4 maanden 2 weken geleden #1935 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Psocial.nl

To schreef : Via de link die vermeld staat op psocial.nl verder het internet in gedoken en ik vond wel dit:
veelkantie.nl/blog/2012/04/16/psoriasis-is-geen-huidziekte/

Ik dacht wel dat wij allen wisten en weten dat je de symptomen bestrijdt en dat de ziekte niet weg is. We moeten niet voor niets doorgaan met slikken. Ik ben blij dat ik toch Psorinovo maar uitgeprobeerd heb met de gedachte: wat heb ik te verliezen? Resultaat: niet verloren maar wel gevonden.
De site lijkt beheerd te worden door een man die zich Veelvakantie noemt (waarschijnlijk omdat hij niet meer kan werken of minder werkt)
Hij is rond de 45 jaar en houdt van koken en psoriasis heeft en ondeskundige verhalen rondstrooit. Deels is zijn verhaal herkenbaar want mijn dermatoloog reageerde ook een keer furieus: wat weet een internist van psoriasis af! Maar wij - als Psorinovo Vereniging - weten ook wel beter.
Wat ben ik dankbaar dat ik met die 'ondeskundige' mensen in zee ben gegaan.

Ja To.
Ik ben het geheel met je eens. Deze persoon spreidt een buitengemeen gebrek aan kennis ten toon, en probeert op basis van één enkel probleemgeval, wat niet aan het medicijn maar aan verkeerd gebruik ligt, de zaak geheel op te blazen.

Eigenlijk zijn we hem dankbaar. Door zijn actie komen Psorinovo en de Vereniging weer eens goed in het nieuws en kunnen we op een beheerste en professionele wijze uitleggen wat onze versie van DMF allemaal doet en kan, want dat is eigenlijk uniek.
Ik wil dan ook graag even verwijzen naar het interview van Deepak Balak in het blad Psoriasis, waar eigenlijk keurig alles op een rij gezet is.

Het artikel gaat over DMF, maar verdient gezien de invalshoek van Psorinovo natuurlijk enkele kanttekeningen, zie hier in het forum .

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 4 maanden 2 weken geleden door Marina.
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
1 jaar 9 maanden geleden #1940 door To
To antwoordt op het onderwerp: Psocial.nl
:angry: Ik wil geen kwaad over jullie of de vereniging horen en lezen. :lol:
Het artikel op zijn site plaatsen!