fbpx

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Artikel in Psoriasis

• Jim
  • Jim's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 3 maanden geleden - 1 jaar 3 maanden geleden #1876 door Jim
Jim heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Artikel in Psoriasis
Als het goed is hebben alle leden een exemplaar van Psoriasis gehad, het blad van de PVN.
Door de beweging richting veel meer samenwerking van de vereniging hebben we dit blad alvast gekozen als gezamenlijk punt met betrekking tot communicatie.

Bijzonder aan het blad is dat het een artikel bevat over Psorinovo en onze eigen dokter Leendert Kunst.
Het artikel is hier te vinden op de website.
Het artikel is zonder meer een erkenning voor al het vooruitlopende werk dat dokter Kunst gedaan heeft in al die jaren.

Ondergetekende is vanuit de vereniging Psorinovo lid geworden van de redactie van het blad Psoriasis.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 1 jaar 3 maanden geleden door Marina. Reden: link aangepast
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 2 maanden geleden #1877 door To
To antwoordt op het onderwerp: Artikel in Psoriasis
Hartelijk dank voor het toesturen. Ik ben er gelijk in gedoken.
Ook wel interessant van dat middeltje dat er in stond en je gratis kunt aanvragen (proeftubetje) Bijv. voor kleine plekjes die je er niet onder krijgt. Sorioncrème.
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 1 maand geleden - 3 jaren 1 maand geleden #1886 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Artikel in Psoriasis

To schreef : Hartelijk dank voor het toesturen. Ik ben er gelijk in gedoken.
Ook wel interessant van dat middeltje dat er in stond en je gratis kunt aanvragen (proeftubetje) Bijv. voor kleine plekjes die je er niet onder krijgt. Sorioncrème.

Verkijk je er niet op To.
Vanaf een ander forum dit commentaar: "It's just a very expensive moisturiser.

Ingredients: Vaseline, cococnut oil, microcrystalline wax, paraffin wax, Indian Lilac, turmeric, Dyer's Madder, Sweet Indrajao, perfume, butylated hydroxyanisole, titandioxyd. "

Het advies is eigelijk om je geld er niet aan te verspillen. :)
Je kunt aan de ingrediënten ook wel zien dat er niets bijzonders in zit.
Voor de wat droge lastige plekjes kun je veel beter zogenaamde pure kokosnoot olie gebruiken van een goed merk. Dat schijnt prima te werken. Het lost het niet op maar zorgt ervoor dat het soepel en zacht blijft.

Laatst bewerkt: 3 jaren 1 maand geleden door Jim.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 1 week geleden #1887 door To
Ik was ook niet van plan het aan te schaffen hoor, maar een gratis tubetje is misschien wel leuk. ;) We blijven Hollanders he? Maar op dit moment heb ik het niet nodig. Mijn bloedwaarde zit best wat laag en het jojo'en met Psorinovo haalde niet echt veel uit. Nu ben ik begonnen om standaard 5 tabletten per dag in te nemen. Ik heb geen last van psoriasis en op dit moment ook geen kleine plekjes onder mijn voet. Ik ben benieuwd wat t.z.t. de uitslag van het bloedonderzoek is.
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 1 week geleden #1888 door Jim

To schreef : Ik was ook niet van plan het aan te schaffen hoor, maar een gratis tubetje is misschien wel leuk. ;) We blijven Hollanders he? Maar op dit moment heb ik het niet nodig. Mijn bloedwaarde zit best wat laag en het jojo'en met Psorinovo haalde niet echt veel uit. Nu ben ik begonnen om standaard 5 tabletten per dag in te nemen. Ik heb geen last van psoriasis en op dit moment ook geen kleine plekjes onder mijn voet. Ik ben benieuwd wat t.z.t. de uitslag van het bloedonderzoek is.

Ok. goede zet.
Jammer dat het jojo-en niet hielp. Misschien is dat meer gerelateerd aan de niet slow release versie van DMF, hoewel dr. Kunst toch het aanraadt.
Inderdaad even afwachten wat de lympho's nu doen.

Kom je nog op de extra Algemene Ledenvergadering, als het goed is heb je daarvan net een mailtje gekregen.

En heb je een iPad? Dan moet je eens bij iBooks zoeken naar het boek Geneeskunst, best interessant.

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 1 week geleden #1891 door To
In een ander draadje was ik juist over 19 november aan het schrijven. Ik hoop te komen. We hebben een iPad. Ik zal er eens naar gaan zoeken. Voor de iPhone is het er niet, zag ik.
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 1 week geleden #1892 door Jim

To schreef : In een ander draadje was ik juist over 19 november aan het schrijven. Ik hoop te komen. We hebben een iPad. Ik zal er eens naar gaan zoeken. Voor de iPhone is het er niet, zag ik.

Het is een boek hè, geen App.
Ik zag je andere draadje. :)

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 1 week geleden - 3 jaren 1 week geleden #1895 door To
Begrijp ik dat het een boek is.

Ik heb het al gevonden. Het is een boek van L. Kunst en gratis ;)
Het staat al te downloaden.

Best een leuke woordspeling: genees'kunst'.
Laatst bewerkt: 3 jaren 1 week geleden door To.
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 1 week geleden #1896 door Jim

To schreef : Begrijp ik dat het een boek is.

Ik heb het al gevonden. Het is een boek van L. Kunst en gratis ;)
Het staat al te downloaden.

Yup. Een gratis boek, dat is wel heel cool voor Hollanders he :P , maar heel interessant.

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 1 week geleden #1897 door To
En ook voor de iPhone. Staat ook te downloaden. Ik heb er al in gesnuffeld. een video met Patricia en mooie foto's erin.
Moet je er niet even een nieuw draadje van maken?
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 1 week geleden #1898 door Jim

To schreef : En ook voor de iPhone. Staat ook te downloaden. Ik heb er al in gesnuffeld. een video met Patricia en mooie foto's erin.
Moet je er niet even een nieuw draadje van maken?

Ja. Fraai hè.
Nee, ik kan er geen draadje van maken, alleen maar vermelden zo naar jou toe, met de mogelijkheid dat anderen het ook zien.
Het gaat namelijk geheel niet over Psorinovo..En dit is de website van de Vereniging Psorinovo, dus we kunnen er wel over "Forummen", maar niet als officieel draadje. :-)

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 1 week geleden #1899 door To
Ja maar psoriasis wordt als een auto-immuunziekte gezien en er staat ook over Psorinovo in. Dus m.i. kan het wel. Hoofdstuk vier luidt: Psoriasis met arthritis psoriatica!!! Daar wordt Psorinovo nog genoemd. En ons boegbeeld staat er in!
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 1 week geleden #1900 door Jim

To schreef : Ja maar psoriasis wordt als een auto-immuunziekte gezien en er staat ook over Psorinovo in. Dus m.i. kan het wel. Hoofdstuk vier luidt: Psoriasis met arthritis psoriatica!!! Daar wordt Psorinovo nog genoemd. En ons boegbeeld staat er in!

Ja, je hebt daar wel een paar punten.
Natuurlijk staat ons boegbeeld erin, omdat hij het boek zelf geschreven heeft.
Psorinovo wordt wel genoemd, maar het werkelijke onderwerp is Auto-Vaccinatie. Dat gaat over een aanpak waar wij als Vereniging Psorinovo in principe geen aandacht aan besteden. Het is zelfs een aanpak die vrijwel nooit gebruikt wordt. Terwijl het gebaseerd is op een al heel oude methode van vóór de ontwikkeling van de antibiotica.
Ik vind dat ik er, behalve hier in het forum, op de website geen aandacht aan kan besteden, zonder inmenging van het bestuur en die hebben het veel te druk met de samenvoeging van de verenigingen. Dan nog zou ook het bestuur zich hierin eerst moeten verdiepen en erachter gaan staan.