Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

GRRRRR, aanval op Psorinovo

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 7 maanden geleden #1767 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: GRRRRR, aanval op Psorinovo
O, o, wat zit de ene mens toch anders in elkaar dan de ander. Via googelen ben ik indertijd op deze site gekomen en door alle reacties en verhalen besloten met Psorinovo in zee te gaan.
Nu zat ik even te googelen en kwam ik onderstaande onzin tegen.
GGGGGRRRR, het voelt als een rechtstreekse aanval op mezelf.

klik hier
Meer
3 jaren 7 maanden geleden #1771 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: GRRRRR, aanval op Psorinovo

To schreef : O, o, wat zit de ene mens toch anders in elkaar dan de ander. Via googelen ben ik indertijd op deze site gekomen en door alle reacties en verhalen besloten met Psorinovo in zee te gaan.
Nu zat ik even te googelen en kwam ik onderstaande onzin tegen.
GGGGGRRRR, het voelt als een rechtstreekse aanval op mezelf.

klik hier

Zeer zeker zeg, de mevrouw weet totaal niet waar ze het over heeft en ook kent ze niets van onze vereniging, waar we voor staan en hoe goed het product is. We vertellen alleen maar wat het is hoe het werkt, de succes verhalen en de beperkingen.
Je kunt het reclame noemen, maar dan zou er een winstoogmerk achter moeten zitten, maar dat kan niet want dat zit er niet achter. Dus wij maken géén reclame.
Maar goed, soms kan deze publiciteit goede gevolgen hebben, het kan heel goed zijn dat mensen nu de site gaan bezoeken. En daar een heel ander beeld krijgen dan wat geschetst wordt.

Echt jammer is dan echter dat zij wellicht ernstige psoriasis gevallen de mogelijk tot een beter leven blokkeert.
Overigens wordt nergens geclaimd dat Psorinovo oftewel DMF, psoriasis kan genezen. Dat kan namelijk niet met dit product.
Het is mogelijk dat er wel een optie bestaat door het herprogrammeren van ons immuunsysteem. Een ook al oudere methode ontwikkeld in alweer Duitsland.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544