Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Uit het Reformatorisch Dagblad van 5 juli 2014

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #1663 door To
To antwoordt op het onderwerp: Uit het Reformatorisch Dagblad van 5 juli 2014

Heb ik weer wat te googlen in de vakantie alwaar ik afgebouwd heb de cyclosporine. Amper een paar dagen laten liggen et voila... De ergernis, de psoriasis, komt langzaam weer terug. Alvast maar weer begonnen aan de psorinovo

Uit bovenstaande bericht had ik begrepen dat de cyclosporine afgebouwd was en weer begonnen was met Psorinovo. Ha, contradictio.

Ps. Misschien kunnen we beter verder gaan bij de rubriek vraag en antwoord omdat dit weinig meer met het RD te maken heeft.
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #1664 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Uit het Reformatorisch Dagblad van 5 juli 2014

To schreef : En je wil het dan weer gaan proberen? Als het niet helpt, zou je ook kunnen vragen om de dosis te mogen verhogen. Ik vind mijn dosis ook best veel, vergeleken bij andere mensen tenminste. Maar als ik ga minderen komt het weer terug.

Er zijn er nog met veel hogere doses, dat is de kracht van psorinovo. Als je je lymfocyten maar in de gaten houdt.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
3 jaren 11 maanden geleden #1726 door To
To antwoordt op het onderwerp: Uit het Reformatorisch Dagblad van 5 juli 2014
Ha, net weer een telefoongesprek gevoerd met iemand die mijn ingezonden stuk indertijd in het RD gelezen had. Deze meneer en zijn vader hebben psoriasis. Hij had gehoord dat een bezoek aan de (natuur)arts die op onze site staat en in Amersfoort zetelt 130 euro vraagt! Ik heb wel gezegd dat men goed moet kijken of de verzekering het vergoedt als een huisarts het voorschrijft.
Fijn, dat mensen contact opnemen. Ik kan zulke gesprekken wel waarderen.
En.... elke keer als ik het inneem denk ik: het is toch een wonder dat dit middel me zo goed helpt! Iets om dagelijks dankbaar voor te zijn.