Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Nieuwe regels ziektekosten verzekeringen

• Jim
  • Jim's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
4 jaren 9 maanden geleden #1492 door Jim
Jim heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Nieuwe regels ziektekosten verzekeringen
Geachte Leden,

Onze secretaris is weer met een huzaren inspanning bezig met betrekking tot het verzamelen van alle nieuwe regels van de zorgverzekeraars in relatie tot de verstrekking van DMF in de vorm van Psorinovo.

De verzameling van dit werk is weer te vinden onder het leden menu - Ziektekosten verzekeraars.

Met vriendelijke groet,
Jim van der Zon

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 9 maanden geleden #1494 door To
To antwoordt op het onderwerp: Nieuwe regels ziektekosten verzekeringen
Ik heb even zitten grasduinen en het wordt dus duurder voor ons. Ik zag bij Agis staan: Uw leden kunnen niet rechtstreeks bestellen bij GMP Apotheek Steunpunt Mierlo – Hout.
Tsss, dan heb je een probleem. Onze apotheek berekent dan 18 euro voor rembours, maar wij hebben Menzis. Ik zie dat je nu een eigen bijdrage van 10% bij moet gaan dragen en we krijgen in 2014 ook te maken met afleveringskosten. En dat 4x per jaar. GRRRR, helaas krijg je niet voor een heel jaar medicijnen mee.
  • Jim
  • Jim's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
4 jaren 9 maanden geleden #1495 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Nieuwe regels ziektekosten verzekeringen
Ja, en het venijnige is dat ik in de pers van de week las dat de inkomsten van de ziektekostenverzekeraars stijgen.
Ik heb altijd gedacht dat conform de belofte van de overheid, de introductie van concurrentie in de zorg, de kosten zouden gaan dalen.
Je zou bijna gaan denken dat de overheid het bij het verkeerde eind heeft gehad. ....

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544