Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Uitzending Kassa, a.s. Zaterdag, bericht L. Kunst

• Jim
  • Jim's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
4 jaren 11 maanden geleden - 2 maanden 1 week geleden #1489 door Jim
Jim heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Uitzending Kassa, a.s. Zaterdag, bericht L. Kunst
Namens dr. L. Kunst het volgende bericht:

Geachte mevrouw/ heer, gebruiker of potentiële gebruiker van complementaire geneeskunde,
Zaterdag a.s. om 19.05 uur op Nederland 1 (overmorgen) besteedt het programma “Kassa” in een speciale uitzending aandacht aan de zorgverzekering 2014. Het is nu al bekend dat dit in veel gevallen een achteruitgang betekent van de toch al beperkte vergoedingen voor de complementaire geneeskunde.
Iedereen kan (nu al!) vragen mailen of opmerkingen insturen door in Google in het zoek-vak de volgende link in te voeren:
http://kassa vara nl/tv/stel-je-vraag-over-de-zorgverzekering-in-2014-voor-onze-speciale-zorguitzending/
Als heel veel mensen dit doen, komt de complementaire geneeskunde misschien expliciet aan de orde en dan kan het thuisfront meestemmen met het tweede scherm!
Interpolis heeft de vergoeding voor complementaire geneeskunde al helemaal geschrapt, andere verzekeraars willen de vergoeding verder gaan beperken.
Als u de “link” gebruikt komt u op een formulier terecht waar u uw naam, emailadres, telefoonnummer en het onderwerp van uw vraag (complementaire geneeskunde) invult en daarna uw vraag zo kort en bondig mogelijk, bijvoorbeeld: “Ik ben een dankbaar gebruiker van complementaire geneeskunde. De vergoeding is al beperkt hoe gaat dat in 2014 bij mijn verzekeraar …………………..”

Ik vraag u dit mede op verzoek van mijn beroepsvereniging de Artsenvereniging voor Integrale Geneeskunde (AVIG).

Met vriendelijke groet,
L. Kunst

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 2 maanden 1 week geleden door Marina. Reden: oude niet meer bestaande link aangepast
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 10 maanden geleden #1490 door To
To antwoordt op het onderwerp: Uitzending Kassa, a.s. Zaterdag, bericht L. Kunst
Jammer, dat we geen melding krijgen als er een nieuwe post is. Ik zie dit nu pas. Dus te laat. Maar ik moet ook zeggen dat ik het een vrij nietszeggend stuk vind. Ik heb moeten googelen om precies te weten wat complementaire geneeskunde nu eigenlijk is. Als ik de eerste de beste link aan klik, krijg ik een vage site te zien. Het doet me allemaal wat zweverig aan. DMF is toch een gewoon geneesmiddel, laat staan Psorinovo? Ik zie de overeenkomst niet goed met Psorinovo. Zit Psorinovo in de complementaire hoek?