Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Fumaraten in de dermatologie- Bing thio 19-04-2012

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden - 6 jaren 5 maanden geleden #1120 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Fumaraten in de dermatologie- Bing thio 19-04-2012
Dit artikel las ik vandaag.
Laatst bewerkt: 6 jaren 5 maanden geleden door To.
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1121 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Fumaraten in de dermatologie- Bing thio 19-04-2012
Wat vreemd dat dr Kunst niet genoemd wordt in de sheets terwijl die toch een zeer grote invloed heeft gehad in de ontwikkeling van Psorinovo.

Apart dat in sheet 21, flushes gelijkgesteld worden met opvliegers. En de term ook bij mannen, erbij staat. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn het heel verschillende dingen.

En over de therapie wordt gesteld dat als er binnen 4 weken geen resultaat is, dan wordt de therapie gestopt of is het beter te stoppen.
Uit onze praktijkervaringen blijkt volgens mij dat je beter nog een stuk door kunt gaan omdat het effect bij hogere dosis pas kan gaan inzetten.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1122 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Fumaraten in de dermatologie- Bing thio 19-04-2012
Er staat niet dat als er binnen 4 weken geen resultaat is, dat er dan gestopt moet worden, maar er staat:

Geen verbetering bij tenminste 4 weken gebruik van maximale dosis: staken of tijdelijk additionele therapie.

Dus dat zal zijn als je bij de dertiende week geen succes hebt. Bij de negende week bereik je de maximale dosis.
Wij zouden dus af hebben moeten haken.