Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Vergoeding door o.a. Menzis.

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 4 maanden geleden #1649 door To
To antwoordt op het onderwerp: Vergoeding door Menzis.

Dank zij jouw bedankje gaan mijn 'ontvangen bedankjes' vast van 18 naar 19 en gaan ze bij jou ook omhoog. :lol:
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 4 maanden geleden #1650 door To
Zo er toch maar eens een mailtje aan gewaagd. Op onze site staat dat Psorinovo door Menzis onder de code 15568873 in 2014 gewoon vergoed wordt. Ik wacht hun reactie wel even af. :whistle:

Ik heb het stukje gekopieerd en de naam van de medewerkster die de reactie aan de vereniging gestuurd had erbij gezet. Ik heb vakantie dus tijd zat om allerlei werkjes te regelen.
  • To
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 4 maanden geleden #1651 door To
Menzis berichtte mij begin van deweek dat het - beantwoorden van de e-mails - i.v.m. de vakantie allemaal wat langer duurde maar vandaag toch een reactie gekregen:

Geachte mevrouw TO,

Uw vraag had ik uitgezet bij de afdeling verzekerdennota's.

Het betrof hier een automatiseringstechnisch (mooi woord voor scrabble/galgje TO) probleem. Van de afdeling heb ik begrepen dat dit inmiddels is opgelost.

Toekomstige nota's worden dan ook als het goed is niet weer afgewezen.

Ik wens u nog een fijne dag.

Ik wens jullie ook een
dag toe.