Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

Bij Menzis kun je rekeningen digitaal indienen!

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 7 maanden geleden - 4 jaren 7 maanden geleden #1529 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Bij Menzis kun je rekeningen digitaal indienen!
Hoera, Psorinovo is duurder geworden en mijn eigen risico is al opgesoupeerd ;). maar ..... er is ook goed nieuws. Het kost me geen postzegel meer om een rekening op te sturen. Bij Menzis kan ik het nu digitaal indienen. Je inlogcode is je DigiD. Je scant je rekening en dient hem in. Heel erg makkelijk. Al je gegevens zijn al beschikbaar. Gisteren ingediend en vandaag kreeg ik al bericht dat er 144 euro overgemaakt gaat worden. Ideaal.
Wij wonen een eind van een brievenbus vandaan en die rekening bleef maar liggen en liggen. Nu heb ik ook het geld eerder. :P

En vrijdag was het dus al bijgeschreven!

Waarom kunnen we niet reageren op het topic overstappen naar een andere verzekeraar?
Het lijkt me dat deze vraag al beantwoord is bij het kopje Ziektekostenverzekeraars. Daar staat precies bij wat de eisen zijn en die zullen bij overstappen niet anders zijn. Ha, of je gaat onderhandelen. Schijnt ook voor te komen.
Laatst bewerkt: 4 jaren 7 maanden geleden door To.
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1531 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Bij Menzis kun je rekeningen digitaal indienen!
Kun je daar niet reageren?????

Ik zal eens kijken, hoe dat komt.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1532 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Bij Menzis kun je rekeningen digitaal indienen!
Nu moet je kunnen reageren op Blacktomcat, To.

Succes.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • Blacktomcat
  • Blacktomcat's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 7 maanden geleden #1538 door Blacktomcat
Blacktomcat antwoordt op het onderwerp: Bij Menzis kun je rekeningen digitaal indienen!
To: bij Menzis kun je de rekeningen ook sturen naar hun Antwoordnummer. Al hebben ze dat natuurlijk liever niet. Er is een website, antwoordnummer.nl, waar je op antwoordnummers kunt zoeken.
Wat je reactie betreft aangaande de verzekeraars en hun beleid bij overstappen, gaat het mij om de ervaring van onze mede-leden. Dat geeft extra informatie bovenop de info die de verzekeraars geven. bovendien betwijfel ik of vergoeding na overstappen zonder slag of stoot gaat. Ik ben bang dat je de hele molen weer van voren af aan moet doorlopen. Maar goed, dat hoort bij het andere topic thuis.
Zo nue eerst een kop koffie.
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
4 jaren 7 maanden geleden #1545 door To
To antwoordt op het onderwerp: Bij Menzis kun je rekeningen digitaal indienen!
Mmm, het schijnt dat je bij het overstappen naar een andere verzekeraar zelfs kunt onderhandelen. Ze hebben graag nieuwe leden!

Bedankt voor je tip van het antwoordnummer. Daar ga ik eens op neuzen. Maar in het geval van Menzis vind ik digitaal indienen nog makkelijker. Dat scheelt me ook nog een enveloppe. :lol:

PS.Waarom zie ik in dit topic wel smileys? Het spookt hier op het forum. :woohoo: