Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Psorinovo vergeten in te nemen.

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 9 maanden geleden #948 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Psorinovo vergeten in te nemen.
Gisteravond ben ik voor het eerst vergeten Psorinovo- ik slik het nu precies een jaar - in te nemen. Het potje staat op het dienblad met jam, pindakaas e.d. Elke ochtend neem ik er vier en doe er dan vier in een klein medicijndoosje dat je bijv. mee kunt nemen. Ik leg dit dan achter het gordijn in de vensterbank. Dat bespaart me 's avonds een loopje naar de keuken. Ik kom vanmorgen op en denk: oeps, vergeten.
Ik ben er 's nachts wel eens een keer voor mijn bed uit geweest en neem het dan bijv. om 2.00 nog in en dan 's morgens om 7.30 weer de ochtenddosis.
Nu gisteren dus 4 in plaats van 8 geslikt. Overkomt het jullie ook wel eens?
Kun je zien dat de psoriasis wat op de achtergrond komt! Goed teken.