fbpx

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

N.a.v. De oplossing: Psorinovo (opbouwschema e.d)

Meer
7 jaren 8 maanden geleden #1029 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: N.a.v. De oplossing: Psorinovo (opbouwschema e
Dat voor eigen dokter spelen ken ik... Haha.
Nu zo vlak na mijn operatie (liesbreuk) neem ik ook even wat minder, dit om te voorkomen dat mijn darmen teveel gaan rommelen. Op zich is het idee van Johannes, spreiden over de dag, wel een hele goede. Ik heb het nu gespreid in 's morgens en 's avonds en dat scheelt al heel wat. Als je het nog meer spreid kan het nog wel beter worden.
Mijn leukocyten zijn ook laag, nog lager dan To's, dat zou aanleiding kunnen/moeten geven tot het gemakkelijker oplopen van ontstekingen, maar gelukkig valt dat wel erg mee.
Verder eet en ik drink ik ook alles. Dus ook wijn, ik merk namelijk geen enkel verschil of ik nu wel of niet wijn drink.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #1030 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: N.a.v. De oplossing: Psorinovo (opbouwschema e
Ik heb gekozen voor 's morgens minder in te nemen i.v.m flushes. Die heb ik liever 's avonds. Haha.
Die Johannes is wel de hele dag met zijn pillen in de weer. Ik hoef er maar twee keer per dag aan te denken.
O, dus die leukocyten kunnen nog lager. Mm, ik slik er wel vitamine C bij, dus ... we hopen maar op het beste.
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #1031 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: N.a.v. De oplossing: Psorinovo (opbouwschema e
Deze week slik ik dus 's morgens 3x120 mg en 3x30 mg. Het vreemde is dat ik nu tussen de middag geen flushes meer heb, 's avonds nog wel. Zou die 30 mg nu net het verschil maken??? Ik kan het me haast niet voorstellen. Ik wil dus af gaan bouwen tot 's morgens 3x120 mg en 's avonds 4x120 mg. Mijn potje van 30 mg moet toch ook op? Als het goed gaat, ga ik maar een keer naar 6x120 mg.
O ja en de laatste keer stond er weer keurig: Psorinovo op mijn recept. ;) ;)
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #1032 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: N.a.v. De oplossing: Psorinovo (opbouwschema e.d)
Ok To, je bent dus weer even aan het experimenteren. :-)
Zeker zinvol om te kijken of je langzaam kunt zakken, immers kun je altijd weer omhoog als dat het verkeerde effect heeft..
Succes !!
:cheer:

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544