Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Terugval

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 3 maanden geleden #520 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Terugval
Ha, ha, ha. Je lijkt onze zoon wel. Die trok onlangs de versnellingsbak van zijn 'Snoek' overmidden. Dat kost hem een week sleutelen, zei hij. Ik ben bang dat de Snoek voorlopig zo wel kapot zal blijven staan.

Fijn, dat het bij jou de goede kant weer op gaat.
Jij zit nu dus op 6. Ik zou wel naar 10 willen gaan, bijv 9 en dan eerst 30 mg erbij, maar ik durf het niet goed voor mijn lever omdat de waarde iets verhoogd was. De uitslag zal ondertussen wel bekend zijn, maar de vervolgafspraak is pas in september.
De huid van dat heel kleine plekje is ook wat harder. Ben ook D3 op gaan voeren. Ben toch heel blij met resultaat tot nu toe.
Eerst smeerde ik veel handcrème, maar ja, als het goed gaat, versloft dat weer. Ook maar eens mee beginnen.
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 2 maanden geleden #555 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Terugval
De vitamine D3 ben ik dus gaan verhogen van 1 tabletje naar 3 tabletjes per dag. Dit doe ik nu ongeveer 7 weken. Alles ziet er strak uit op mijn hand. Dat ene plekje is nu helemaal weg en alles voelt heel zacht aan. Voorlopig blijf ik maar met drie tabletjes en 9 Psorinovo per dag doorgaan. Ik ben benieuwd wat de uitslag van het bloedonderzoek is dat ik eind september zal horen. In juni en augustus heb ik laten prikken. In juni ook op vitamine B12 en D3 - voordat ik D3 ging verhogen- en in augustus op de leverfunctie e.d. De twee uitslagen moet ik dus nog horen. Ik neem aan als de uitslag dramatisch zou zijn, ik wel bericht gehad zou hebben.