Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Eeltvorming

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
8 jaren 1 maand geleden #369 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Eeltvorming
Ik klaagde er toch steeds over dat de straatstenen zo'n pijn doen? Maar nu ik gisteren eens goed keek onder mijn voeten, zie je midden onder de voorvoet, vlak achter de tenen een eeltplek. Die drukt op mijn middenvoetsbeentjes, net als een soort likdoorn. Met een puimsteen weggeschuurd en dat loopt al beter. Ga nu binnenkort een afspraak maken met mijn podoloog die steunzolen aangemeten heeft om te kijken of er iets aan gedaan kan worden en een keer naar de pedicure. Nu durf ik mijn voeten weer te laten zien.:lol:
  • Marijke
  • Marijke's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 1 maand geleden #395 door Marijke
Marijke antwoordt op het onderwerp: Re: Eeltvorming
Super!!;)
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
8 jaren 3 weken geleden #464 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Eeltvorming
Zo vanmiddag naar de podoloog geweest. Ik heb volgens mij de beste die er is. Ik vertelde dat ik klachten had, maar ik mocht niet zeggen welke klachten. Voeten werden gescand en ze kwamen op een beeldscherm te staan. Er werd aan vingers e.d. getrokken. Ik moest op een bank gaan zitten en nog steeds had ze niet onder mijn voeten gekeken. Wel verteld van psoriasis en een foto laten zien van die voet op de iPhone. Ze drukte bovenop mijn voet op bepaalde punten en drukte toen ineens onder mijn voet op een punt. Ze zei, nu weet ik waar je voor komt. Dit doet pijn. Ja, bingo. Dat was het. Ze denkt dat door de psoriasis wat onderhuids vet weg is en nu drukt het eelt op het bot. Ze gaat een andere zool maken die meer dempt en verhogen zodat die drukplek waar het eelt ontstaat weggaat. Ze is zeer kundig, maar dat had ik eerder al gemerkt. Een ouder iemand met een giga drukke praktijk en ........ ook haar ga ik zo meteen de link naar deze site doorgeven en de link naar het artikel over de a.s. promotie. Kijk, weer reclame gemaakt voor Psorinovo. Eigenlijk geen reclame, maar gewoon de waarheid.
Ik merk trouwens wel dat ik mijn voeten elke dag met vaseline in moet smeren om droge voeten te voorkomen.