Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Verschil tussen psoriasis en psoriasis

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #190 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Verschil tussen psoriasis en psoriasis
Nu ik al die foto's nog eens bekijk, vind ik psoriasis steeds raadselachtiger worden.
Ik heb - ( had :) )eigenlijk op mijn hand van die witte schilfers, net eczeem en op mijn been wat licht rode plekjes die af en toe wat schilfers laten zien. Verder op de voeten dik eelt.
Charley heeft veel een veel erger op zijn been en een ander heeft het weer in zijn gewrichten en dat valt dus allemaal onder dezelfde noemer: psoriasis.
Hoe komt nou dat verschil tussen het been van Charley en de hand van mij?
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #197 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Verschil tussen psoriasis en psoriasis
To

1) Wist je dat je al je onderwerpen begint in de categorie "Welkom" ? Ik heb deze braaf verplaatst naar "Vraag en Antwoord" ;)
2) Ik heb geen idee van de verschillen. Het enige wat ik kan bedenken dat als je als uitgangspunt neemt dat psoriasis een uitingsvorm is van een probleem met de stofwisseling, dat de gevolgen daarvan, van mens tot mens kunnen verschillen.

Jim

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #200 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Verschil tussen psoriasis en psoriasis
Kwam door de nachtelijke uurtjes. Kwaal van ons denk ik: nachtbrakers. :lol: