fbpx

Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Internet en psoriasis

• Jim
  • Jim's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 1 jaar 2 maanden geleden #1419 door Jim
Jim heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Internet en psoriasis
Soms dan neus je weleens wat rond op internet. Wat ik gemerkt heb dat als je psoriasis intikt in de google zoekmachine, dat je dan op de tweede zoekpagina een verwijzing tegenkomt naar onze website, echter...... de link die daaronder zit probeert je te sturen naar: www freeall epac to Dat is dus behoorlijk fout en mogelijk schadelijk. Op mijn PC blokkeert deze site, maar het kan zijn dat het bij anderen tot problemen kan leiden, dus zegt het voort !!!
Intussen heb ik hierover melding gemaakt bij Google, maar alle kans dat ze hier in het geheel niet op reageren.

Ook zag ik nog een andere site, half commercieel volgens mij, want hij komt absurd vaak voor in de zoekresultaten.
Interessant is weer de definitie die zij hanteren voor psoriasis, namelijk dat het een niet besmettelijke huidziekte is.
optimale gezondheid website
De benadering van de site is goed, ze benadrukken gezond leven, maar het uitgangspunt, de visie dat psoriasis een immuunsysteem aandoening is hebben ze nog niet door.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
Laatst bewerkt: 1 jaar 2 maanden geleden door Marina. Reden: foute link aangepast
  • To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 1 jaar 2 maanden geleden #1420 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Internet en psoriasis
Nou niet beschuldigend naar mij kijken, Jim: :( want ik heb die site echt niet in het leven geroepen al lijkt het naar mij te verwijzen. :ohmy: www freeall epac to/.
Trouwens als ik er op klik staat er dat de server niet bereikbaar is.
Laatst bewerkt: 1 jaar 2 maanden geleden door Marina. Reden: foute link aangepast
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 1 jaar 2 maanden geleden #1421 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Internet en psoriasis

To schreef : Nou niet beschuldigend naar mij kijken, Jim: :( want ik heb die site echt niet in het leven geroepen al lijkt het naar mij te verwijzen. :ohmy: www freeall epac to/.
Trouwens als ik er op klik staat er dat de server niet bereikbaar is.

Haha, dat is toch wel het nadeel van een zo'n korte naam als To.
Mooi dat hij het niet doet, maar ik vind het een linke link. Heel vreemd dat hij daar terecht gekomen is in Google.

• To
  • To's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 6 jaren 8 maanden geleden #1422 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Internet en psoriasis
Bij mij linkt hij ook inderdaad door naar to. Dus wij zijn nu bijna niet meer te vinden? ;(
Heel vreemd. Gehacked;) door de concurrenten? Farmaceutische industrie?
Laatst bewerkt: 6 jaren 8 maanden geleden door To.
  • Jim
  • Administrator
  • Administrator
Meer
6 jaren 8 maanden geleden #1424 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Internet en psoriasis

To schreef : Bij mij linkt hij ook inderdaad door naar to. Dus wij zijn nu bijna niet meer te vinden? ;(
Heel vreemd. Gehackt door de concurrenten? Farmaceutische industrie?

Het hoeft nog niet meteen gehacked te zijn door concurrenten, er zijn nog zat andere mogelijkheden.
  • Foutje terwijl de zoekrobot naar onze site zocht, duidt op probleem in het verleden bij de hoster.
  • Inderdaad een hack, maar dan een poging om malware op de PC van de bezoeker te plaatsen, dat is inderdaad kwalijk. Voor het moment heb ik de indruk dat de link in ieder geval niet goed is.
  • Een probleem in het DNS systeem, waardoor de link vertaald wordt naar een verkeerd IP adres, hoewel me deze betreffende site als naam niet betrouwbaar overkomt. O nee, ik realiseer me dat deze laatste mogelijkheid niet klopt, immers gewoon intikken lukt wel.
  • De opbouw van de link in Google is niet goed, dit kan ook het gevolg zijn van het trachten te registreren op welke manier er toegang verkregen wordt tot onze site, een stukje statistiek dat vaak bijgehouden wordt.

In ieder geval is je conclusie terecht, we zijn een stuk slechter vindbaar door deze grap.