Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Ervaring met apotheek Mierlo-Hout

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #138 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Ervaring met apotheek Mierlo-Hout
Via de e-mail heb ik een paar keer contact gehad met Mierlo-Hout. De e-mails werden de eerstvolgende werkdag beantwoord. Goede service.
Nu heb ik afgelopen maandag de recepten op de bus gedaan en vanmorgen (woensdag) een echt pakketje ontvangen. Behalve de Psorinovo zat er een formulier in om je eventuele medicijngebruik door te geven, een soort reclamefolder, rekening e.d.
Alles keurig verzorgd. Klasse. Zo'n snelle levering vraagt om snelle betaling en dat ga ik dus nu direct doen.:)
  • frans
  • frans's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden #142 door frans
frans antwoordt op het onderwerp: Re: Ervaring met apotheek Mierlo-Hout
Zo kan het gelukkig ook. Hier zouden een aantal apotheken een voorbeeld aan kunnen nemen.
Moderators: frans