Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Vervuiling van het forum.

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 7 maanden geleden #1099 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Vervuiling van het forum.
Er werd toch wel terecht in een ander topic opgemerkt dat het forum hier en daar vervuilt. Nu was dat in dat topic niet helemaal van toepassing, maar de opmerking is wel ergens waar. Bijv. het topic 'Voorstellen' vervuilt ook door allerlei verhalen tussendoor. Ik maak me daar trouwens ook schuldig aan. :blush:

Ik heb wel eens geprobeerd een opmerking van mij weg te halen, maar dat lukt niet. Je kunt het wel weghalen, maar je moet een letter laten staan. Helemaal verwijderen is dus onmogelijk. Misschien kan dat ook veranderd worden?
Meer
6 jaren 6 maanden geleden #1105 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Vervuiling van het forum.
De mogelijkheid om je eigen berichten weg te halen in het forum staat aan.
De praktijk wijst echter uit, dat dit niet kan. Ik heb al eens gezocht naar de reden hiervoor, ben zelfs in de krochten van de access rights op de afzonderlijke directories en bestanden op de server gedoken, maar daar geen oplossing gevonden.
Het blijft overigens altijd riskant om daar wijzigingen in aan te brengen, zomaar werkt er dan ineens iets niet. (hebben we ook al eens meegemaakt, ik heb toen de backup maar terug laten zetten, dat was het eenvoudigst)

Vooralsnog blijft het opletten geblazen voor de forumleden.
Als ik het opmerk dan verplaats ik een discussie wel.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 6 maanden geleden #1106 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Vervuiling van het forum.
Ha, we openen gewoon een draadje potpourri of hutspot met off topic berichten.
Ja, je kunt je bericht wel weghalen, maar je moet een teken laten staan. :woohoo:
Meer
6 jaren 6 maanden geleden #1107 door Jim
Jim antwoordt op het onderwerp: Re: Vervuiling van het forum.

To schreef : Ha, we openen gewoon een draadje potpourri of hutspot met off topic berichten.
Ja, je kunt je bericht wel weghalen, maar je moet een teken laten staan. :woohoo:

Op zich een aardig idee, er zijn genoeg andere fora met een off-topic sectie die goed bezocht wordt.

GPG/PGP Fingerprint: A306 E7D0 C1B7 A09B 78A3 E8B3 E44F 88EE A502 9544