Opmerking

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Hoe werkt Psorinovo?

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 10 maanden geleden #104 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Hoe werkt Psorinovo?
Misschien een wat vreemde vraag, maar ik zal het duidelijk maken. Laat ik mijn linkerhand, die veel psoriasis laat zien, vergelijken met mijn rechterhand, waar slechts een paar plekjes te zien zijn.
Je zou verwachten dat medicijnen als volgt werken: eerst gaan de kleine plekjes weg ( rechterhand) en dan gaat verbetering optreden aan de hand die het meest aangedaan is. Ik heb het idee dat de linkerhand van 100 naar 95 gaat, maar dat de rechterhand een score van 10 heeft en op 10 blijft staan. Werkt het zo? Dus eerst worden de heftige pieken afgevlakt?
  • dellemanx
  • dellemanx's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 8 maanden geleden #331 door dellemanx
dellemanx antwoordt op het onderwerp: Re: Hoe werkt Psorinovo?
Heb Psorinovo onlangs enigszins afgebouwd ivm. darmklachten. Het gevolg was een uitbarsting van vlekken en plaques. Ben nu de medicatie weer langzaam aan het opvoeren. Ik zie inderdaad dat bij mij de grootste en heftigste plekken het eerst reageren. Er ontstaat weer "normale" huid midden in een aangetaste plek. Het proces gaat heel langzaam, dat was ik al weer vergeten. Je went gauw weer aan een gezonde huid. Blij dat ik Psorinovo heb.
  • To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #344 door To
To antwoordt op het onderwerp: Re: Hoe werkt Psorinovo?
Nu na vier maanden Psorinovo gebruik, zijn de plekjes van de linkerhand ook weg.
Zelfs de plek op mijn rechterknie die het niet op wilde geven verandert ietsje pietsje. Zou hij toch het onderspit gaan delven? :whistle: