Attentie

Het forum is in alleen-lezen modus.

Inhoud voormalig Psorinovo Forum (01 aug 2018)

Het complete forum van de Vereniging Psorinovo is hier terug te vinden (2011-2018). Er kan hier niet meer op de postings gereageerd worden. Als je toch iets zou willen zeggen, plaats dan een nieuw bericht in het nieuwe psoriasispatientennederland.nl/forumc met een link naar het bericht in dit oude forum.

× Vragen en antwoorden over Psoriasis.

Dit deel van het forum is opengesteld voor bezoekers. U kunt hier vragen stellen aan de andere gebruikers en aan de Leden van de Vereniging Psorinovo.
Het is aangenaam als u uw naam in ieder geval achterlaat, desnoods een mailadres.

Hoe stel je mensen op de hoogte van Psorinovo?

• To
  • To's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Psorinovo 15-01-2011
Meer
6 jaren 5 maanden geleden #1037 door To
To heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Hoe stel je mensen op de hoogte van Psorinovo?
Vanavond had ik een bijeenkomst en ik zat achter een man met een vuurrode nek, een stuk onder de haargrens en ook opzij van zijn hoofd, zag ik het. Toen ik goed keek, zag ik ook psoriasis op zijn knokkels zitten. Na afloop zijn vrouw aangeschoten en gevraagd: misschien een brutale vraag, maar heeft uw man psoriasis? Ja, zei ze, inderdaad. Ik zei dat ik het ook gehad had, door het slikken van Psorinovo. Een oma mengde zich ook in 't gesprek en zei dat het heel erg in de familie zat. Een dochter van haar gebruikte ook Psorinovo en de psoriasis was helemaal weg. Maar deze man wilde het niet gebruiken om een bepaalde reden. Wat, werd er niet gezegd.
Ik moest aan John denken die het eerst ook niet wilde slikken.
Ik snap dat dan niet. Die man zat helemaal onder in zijn gezicht. Zo erg dat ik eerst aan een lichte wijnvlek dacht.
Aangeraden om er toch maar eens goed over na te denken.
Goed, maar ik kon met een goed geweten afscheid van ze nemen. Ik had mijn plicht gedaan. :)